BANDIT XII

הקייט החדש עבר שינויים נוספים והמשך ושדרוג של דגם 2018. ובכלל הבנדיט הוא הקייט הכי יקר לייצור בעולם !! עלויות הפיתוח שלו נעות בין כפול עד לפי 3 מהמקובל בענף. 80 גרסאות ,שנבדקות במקומות שונים בעולם והכל כדי להגיע לקייט מגוון עם תכונות נפלאות בהרבה מתחומי הקייט שלנו. 

מטווח גלישה איכותי ענק, גלישה יציבה יותר, שינויים בבריידלים ושינוי בבידון הקדמי- כל אלו רק תמצית מכמות החידשות בבנדיט החדש! מגיע במגוון רחב מאוד של צבעים ומידות.

לפרטים נוספים גלגלו לטכנולוגיה, ותופתעו מההתחדשות שהקייט מביא איתו.

החל מ: 5,150 ש"ח

שתפו ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב email

עוד על המוצר

מפרט טכני

  1. טווח גלישה איכותי ענק!

הרבה בזכות מיקום הקייט בחלון, והצורה שבה מגיב לשינויים ועוצמת הרוח, הקייט מספק טווח עצום ואיכותי של גלישה . לדוגמא, ב12 מטר הקייט ישאר טיפה אחורה יותר בחלון, וכך טווח התחתון של הגלישה שופר . ברוח חזקה, השינווים במבנה הבידון והבריידלים יכנסו לפעולה וכך נקבל טווח עליון משופר משמעותית.

  1. מהירות טיסה נמוכה יותר של הקייט (לא מהירות סיבוב, מהירות טיסה!) :

החל מ2018 והמשך ב2019 המטרה היא להוריד את מהירות הטיסה ולקבל ביצועים טובים של הקייט, כבר בטווחים נמוכים יותר.

  1. הגלישה עם הקייט הרבה יותר יציבה!

הקייט לא נע הרבה קדימה ואחורה בזמן הגלישה. אנחנו עובדים הרבה פחות עם הבר בשחרור ומשיכה. הלחץ על הבר נעים ויציב.

  1. פחות משיכה צידית של הקייט:

בנדיט 2019 מתוכנן לטוס לבד ,הוא ממוקם  קצת אחורה יותר בחלון הטיסה ושלא כמו בהרבה קייטים אחרים, הוא לא מייצר משיכה צידית חזקה אלא מושך קדימה לחידוד.

הקייט יודע לשנות את זווית התקיפה שלו לרוח בזמן עומסים, ועל ידי כך אנו נהנים מקייט שהוא מייצר כוח רציף ונעים בטווח שימוש גדול.

  1. RIDING RANGE

מה שמביא אותנו כמובן לתכונה החדשה של 2019, טווח גדול ונעים בשימוש!

להרבה קייטים יש אולי טווח גלישה גדול, אך חלק רב מהטווח אינו נעים  לגלישה.

6. שיטת חיבור חדשה בחלק האחורי:

שיטת המשולש משנה את המתח על הפינה והשפה האחורית של הקייט במשך הגלישה. יתרון חשוב מתגלה כאשר אנו משחררים בר או כשמותחים דיפוואר, ההיגוי בקייט נשאר מצוין .

  1. שינוי בבריידלים:

כדי להגדיל את יציבות הקייט, שינו במעט את הבריידלים, והורידו גלגלת אחת באמצע הברדיילים.

התוצאה : הקייט עושה פחות Re-power- Depower. כלומר, הקייט יותר יציב מעל הראש, ופחות נכנס ויוצא מהחלון.

  1. שינוי בבידון הקדמי: הבידון הקדמי עבה יותר במרכז, וזה משפר את העילוי בטווח התחתון, וגם מספק יותר קשיחות ברוחות חזקות.

9. בד דאבל ריפ STOP!:

F.ONE  מעדיפים להשתמש בבד זה בגלל היחס חוזק משקל וקשיחות שלו. ישנן חברות המשווקות את ה קוואד ריפ סטופ כאילו זה שיפור, רק לא ברור שזה כך בכלל. ניסיונות בבד זה לא הראו שיפור ואולי אף פחות. וזה נראה כרגע יותר  טריק שיווקי ופחות שיפור של התכנון.

ב 2019 ,קשה יותר "לחנוק" את הקייט . גם כשמושכים הרבה את הבר.

  1. פחות שמיניות נדרשות כדי לייצר תחילת גלישה, או בכלל בגלישה ברוח חלשה.
  2. הבנדיט החדש מותאם ומעולה לגלישה עם גלשני גלים, במיוחד סטרפלס.

הקייט מאפשר לגולש לעמוד זקוף יותר בזמן הגלישה, ולא להתלש הצידה בגלל הקייט.

קריטי לגלישה משוחררת על הגל. ממש כמו גולשי גלים.

  1. במיוחד במידות 7 ומטה, הקייט מותאם לפריסטייל וגלישת גלים ברוח חזקה מאוד.
  2. היגוי הקייט בקצה החלון שופר (חלק מההשלכות של פיתוח הBREEZE v.2 ).

שיפור זה בולט ברוחות יותר חלשות, כשהקייט נמצא בקצה חלון . הרבה קייטים בשלב זה קשים לתפעול ונוטים ליפול. הבנדיט החדש מתפקד מצוין גם כאן.

  1. במידות הקטנות הבנדיט הואט כדי שיהיה יותר יציב וצפוי.
  2. שיפור חשוב לגולשי הפריסטייל, קל יותר להתנתק. פחות לחץ על הבר בניתוק.
  3. עליה מהירה בקייטלופ למעלה !! מי שעקב אחרי הרד בול ודאי שם לב כמה חשוב שהקייט יעלה מהר אחרי הקייטלופ. להגיע לתכונה כזו בקייט שהוא לא פריסטייל נטו, המון עבודת פיתוח. לא סתם הבנדיט הוא הקייט הכי יקר לייצור בעולם.
  4. דוגמא נוספת חשובה לשינוי, אנחנו משתמשים הרבה פחות בדיפוואר בזמן הגלישה, לעומת הקייטים הישנים. כמו שאמרנו, הקייט משחרר ומוסיף כוח באופן יותר עצמאי.
  5. שסתום ריאקטור לניפוח קל ומהיר יותר.
SIZE (m2) 5 6 7 8 9 11 13 15
WIND RANGE (knts) 35+ 30+ 28+ 25+ 20>35 12>26 11>24 10>22

צרו קשר לבירורים ורכישה

או בטלפון

03-6599895 | 03-5518086