אירועים וימי כיף

אירועים

רוצים לחגוג אירועים באוירה קצת אחרת? זה המקום! ניתן לקיים בלגונה אירועים בסימן ים: בין אם זה פעילות לבר/בת מצוה, מסיבת רווקות, או יומולדת משפחתית או כל סיבה לחגיגה – אצלנו זו תהיה חוויה אחרת!

השילוב בין מועדון לחוף הים מאפשר לכם לתכנן אירוע שמשלב אטרקציות וחוויות כמו גלישה, חתירה על SUP ושייט קיאקים יחד עם רצועת חול מפנקת שניתן לנוח ולשחק בה. עולם ה SUP שמתאים לכל גיל, נותן אפשרות לכל הקבוצה להנות ולייצר חוויה קבוצתית שתחרט בזיכרון.

הפעילות הימית מלווה במדריכים מקצועים ומאפשרת לכם אירוע בראש שקט. המועדון ממוקם באזור המרכז, עם שפע של מקומות חניה. פנו אלינו לתיאום ולהתאמת האירוע במיוחד עבורכם.

ימי כיף

בעלי עסק? מנהלי רווחה? רוצים לקיים ימי כיף וגיבוש באוירה ימית ולייצר פעילות מגבשת וחוויתית לעובדים/לקוחות? ניתן לערוך ימי גיבוש וכיף במועדון LAGUNA בהתאמה אישית לארגון:

החל ממספר שעות ועד ליום שלם, פעילות ימית מגוונת עם SUP, קיאקים, גלישה וכן משחקי חוף יחד עם שילוב של תוכנית שהארגון מקיים, כך שלא משנה מה מצב הים, תמיד אפשר יהיה למלא את היום בתוכן. הפעילות הימית מלווה במדריך מקצועי ונשמח לייעץ לכם ולתכנן יום בהתאם לצרכים שלכם.

במועדון ניתן להתארגן בו עם כיבוד/ארוחות ומרפסת לישיבה/ארוחה. כמו כן ממוקם באזור מרכזי (בת ים), לא רחוק מתחנת רכבת עם שפע מקומות חניה ומקלחות חמות לנוחיות המשתתפים. מעבר לימי הכיף: עסקים אשר מעוניינים לקיים קבוצות חתירה קבועות סגורות לעובדים שלהם, ולפתח מסגרת ספורטיבית מהנה בארגון, מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.